13.12.2009 - 19:39 - Andrzej Matyja
nytt medlem i klubben
Hei alle samen!Jeg heter Andrzej Matyja og kommer fra Polen. Jeg er ferdig med påmelding i klubben for noen dager siden men synes at jeg skulle skrive noe om meg. Jeg er snart 30 og jobber i BG Fosen som sveiser. Jeg bodde her i Rissa litt over 3 år. Fjor sommer tok jeg to første kursene i Polen og det var kjærlighet ved første blikk!!! Det tok lang tid for bestille og kjøpe kjermen.Snart kjøre jeg hjem i Polen for å hente alt utstyr hit.Kjermen min er PLUS 32 fra Dudek Paragliding. Jeg håper at jeg kan lære mye av dere her i Trondheim. Jeg håper og trør også at dere kan hjelpe meg å få erfaring og mange fine felles flyturer. Det er mange flot flysteder rundt Trondheim. Beklager hvis noen av dere har problem med forståelse ;) Prøver å forbedre i fremtiden.mvh Andrzej
28.01.2010 - 22:26 - Wolf
Velkommen!
Hei!
Det er fint at du skriver litt om deg selv. En bra måte å bli kjent med deg fortere. Jeg er ikke særlig aktiv med flyging for tiden (litt for dårlig tid) men vi treffes sikkert etter hvert. Men det er jo mange andre som er veldig aktiv, så du må bare følge med på maillisten og bli med på turer!
Hilsen
Wolf